Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ισπανία – Σχολικό έτος 2019-2020

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια προγράμματος EPASMUS  στην Βαρκελώνη της Ισπανίας  από 1/12/2019 έως 15/12/2019 και είχε θέμα το ¨ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ¨.

Έλαβαν μέρος 14 μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ πληροφορικής  και 4 καθηγητές του 1ου ΕΠΑΛ Πάτρας. Kατά την διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν σε διάφορες δραστηριότητες και απέκτησαν επαγγελματικές, γλωσσικές, ψηφιακές και οργανωτικές δεξιότητες όπως:

Δραστηριότητες
  • Περιήγηση ιστορικών μνημείων και μουσείων της Βαρκελώνης, όπως Sagrada Familia, Πάρκο Guell, Casa Mila, Mercat de la Boqueria, Museo Picasso , κτλ.
  • Επίσκεψη στο μουσείο Museo de Historica
  • Επίσκεψη/περιήγηση στη πίστα Φόρμουλα 1 (F1) της Βαρκελώνης
  • Παρακολούθηση σεμιναρίων στο AEMIFESA
  • Επίσκεψη στα αμαξοστάσια αστικών ηλεκτρικών λεωφορείων των εταιριών ΤΜΒ και TUSsal
  • Ημερήσια εκδρομή στις πόλεις Girona και Besalú
  • Επίσκεψη στη παραγωγική μονάδα αυτοκινήτων του εργοστασίου SEAT
  • Επίσκεψη στο εργαστηριακό κέντρο εκπαίδευσης τεχνικών της SEAT (στεγασμένο στο παλαιό εργοστάσιο της SEAT)
Επαγγελματικές δεξιότητες
  • Παρουσίαση για την ψηφιακή παρακολούθηση των δρομολογίων την ηλεκτρικών/συμβατικών λεωφορείων από το πληροφοριακό Κέντρο Ελέγχου
  • Παρουσίαση διαδικασίας ηλεκτρονικής πληρωμής/χρέωσης από πιστωτική/χρεωστική κάρτας για το αντίτιμο του εισιτηρίου
  • Παρακολούθηση διαδικασίας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων/λεωφορείων με διαφορετικού τύπου φορτιστές
  • Παρακολούθηση της παραγωγής αυτοκινήτων με τη βοήθεια ελεγχόμενων ρομπότ μέσω ειδικών πληροφοριακών συστημάτων
Γλωσσικές δεξιότητες
  • Χρήση αγγλικής (κυρίως) γλώσσας για την παρακολούθηση σεμιναρίων και προυσιάσεων
  • Περιορισμένη χρήση καθημερινών εκφράσεων στην ισπανική γλώσσα
  • Εκμάθηση τεχνικών όρων ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην αγγλική γλώσσα
 Ψηφιακές δεξιότητες
  • Επικοινωνία της ομάδας μαθητών/καθηγητών μέσω εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης
  • Χρήση GPS για εύρεση προορισμών και πορείας από τους μαθητές
  • Χρήση έξυπνου τηλεφώνου (smartphone) για εμπορικούς και συγκοινωνιακούς λόγους μέσω εφαρμογών internet (apps)
  • Εξερεύνηση μέσω έξυπνου τηλεφώνου (smartphone) του ιστορικού κέντρου και περιήγηση σε αυτό.
Οργανωτικές δεξιότητες
  • Εκμάθηση χρήσης και κόστους μέσων μαζικής μεταφοράς
  • Οργάνωση και ορθή χρήση ελευθέρου χρόνου
  • Συνέπεια στα ραντεβού για τις διάφορες δραστηριότητες σεμιναρίων, επισκέψεων και εστίασης
  • Προστασία και τακτοποίηση προσωπικών αντικειμένων για αποφυγή από τυχών κλοπές και αντίστοιχες συμπεριφορές
  • Καλή συμπεριφορά και σεβασμός στον χώρο, χρόνο και στην προσπάθεια ενημέρωσης από τους εκάστοτε φορείς
    • Πρωτοβουλία εύρεσης λύσης από μαθητές για καθαρισμό/πλύσιμο ενδυμάτων και αγορά δώρων.